Feedback geven & ontvangen

Je haalt als team of organisatie de beste resultaten als:

  • je kritisch naar jezelf en je omgeving kijkt
  • zowel de organisatie als medewerkers een bereidheid tot leren en ontwikkelen tonen.

In zo’n context is een open communicatie van groot belang. Feedback geven en ontvangen is een onmisbare vaardigheid in een organisatie die wil blijven evolueren en het beste in z’n medewerkers naar boven halen.

In deze training ga je met je team actief aan de slag met deze vaardigheid: naast de nodige theoretische achtergrond, wordt er met verschillende opdrachten vooral veel getraind om deze vaardigheid actief onder de knie te krijgen.

Teambuilding is niet de focus van deze training, maar door de aanpak wel een aangenaam neveneffect van deze training.

Vormgeving:
2 dagen training + 1 opvolgingsdag (na enkele weken) helpen je om een gezonde praktijk van feedback op de werkvloer te implementeren.
Daarnaast voorzien wij in de marge van de training ook een adviesgesprek met de leidinggevende(n) van het team om de geleerde vaardigheid optimaal ruimte te geven op de werkvloer.

Je gaat voor deze training omdat je:

  • belang hecht aan een team dat zich kan blijven ontwikkelen;
  • Wil dat je medewerkers elkaar stimuleren om zich te blijven ontwikkelen;
  • Gaat voor een positieve en constructieve sfeer in de organisatie van de toekomst;
  • Gelooft dat een ‘lerende organisatie’ in de eerste plaats op de werkvloer gevormd wordt.